Heb je een klacht?
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over een product of dienstverlening.
Ik wil je graag verder helpen en naar een oplossing zoeken. Je kunt je klacht kenbaar maken door mij een
e-mail te sturen of door het contactformulier in te vullen op deze website.
Na ontvangst van je bericht ontvang je van mij een bevestiging.
Ik neem je bericht direct in behandeling en zal binnen 14 dagen contact met je opnemen.
Mocht het meer tijd nodig hebben, dan laat ik je dat weten.
Ik streef er uiteraard naar om een oplossing te vinden waar je tevreden mee bent.
Mocht je niet tevreden zijn met de geboden oplossing, of komen we er echt niet uit,
dan is het vanaf 15 februari 2016 mogelijk voor consumenten in de EU om klachten aan te
melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht
te deponeren via het platform van de Europese Unie.